" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Muhammad Iylia bt Hashim





Errr ! Ta balik kampung ?}
Saturday, 20 August 2011 | 01:30 | 0Comment

Assalamualaikum --'
Waa , korang balik kampung ? balik ? untunglahh balik kampung --' aku raye kat umah jea :'( ishh , bosan doe . time aku tngh semangat na raye lah , ta dpat balik kampung --' tapi kenape ? aku NA BALIK ! NA BALIK ! NA BALIK ! kampung . Nape semua nie berlaku ? #ayatnakpoyolagi --'  soalan nie sngt sensetif untuk aku , so jgn tanye :) jealous doee tngok org yg tiap tiap tahun balik raye kat kampung . HAHA --' diorang kaye tapelah . 

So, puase nie mood aku ta baik jea. Sebab raye aku ta baik , so puase aku pon ta baik lah . Haipp , bukan aku ponteng , tapi mcm tade semangat . Duduk dlm bilik termenung sorang sorang . Bayang mcm mane raye kat kampung --' Waa , sedih doe . Teringat kat kampung ,bile malam raye je , semue kluar maen mercun , pastu lawan ngan kampung sebelah , depan , belakang , tepii , da mcm berperang  .  Pastu , sume duduk depan tv . tngok cite raye same same . Bile pagi je sume berebut bilik air , aku paling benci mandi waktu pagi #sejukgilekot :( bile semue pegy sembahyang raye , yg anak dare pon tlong lah bawak makanan / kuih pegy ruang tamu . yg aku pegy mandi sebab malas na buad :D HAHA , pastu bile diorang da balik . sume kumpul kat depan na tangkap gamba ramai ramai :) sume pakcik makcik posing maut . huishh , kalah aku doee --' pastu mule lahh "acare" yg ditunggu tunggu oleh insan kecil . Bersalaman sambil mengorek ape di tangan , tuhhhh bukak bukak nmpk kertas biru :) HAIH , pastu pegy ke stiap stesen untuk mengorek tangan . Dah puas , kitorang pegy menziarah kubur arwah tok abah . Pastu , meneruskan misi megorek tangan kat tempat laen . HAIP . bestnye --' rindu doee :'( dah lah . nak siap siap pegy bukak puase ngan qiela , pieqa ngan laenlaen :) kbye 

balik kampung --' 

Selamat Hari Raya AidilFitri