" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Muhammad Iylia bt Hashim





Kau mmg da tade perasaan ngan aku kan ?}
Friday, 12 August 2011 | 12:50 | 0Comment

Assalamualaikum :/
kepada umat islam , dyla na ucapkan "Selamat Berpuase" . Puase penoh kan ? sure korang ta ponteng . kalau ta ponteng bagoslah :) nnty dpt duet raye lebih . Tutup topik berpuase nie .Bukak cite laen

So , da bace kan topik kat atas ? paham ke idak ? Sedih jugak na tulis Title kat atas nie #dahnangespon -.- kfine . Okey , aku mmg da lame perasan yg kau mmg tade hati ngan aku . tade perasaan dgn aku . Kau layan aku mcm na ta na jea . kfine . Aku bole bersabar sebab aku sayang kau lahh . Kau da buad aku syok sendiri . Serious aku rase macam org bodoh . Aku sayang kau gilegile , kau tikam belakang aku weyh ? pehh , mmg hebat lah . ta na jadi pelakon ke ? Confirm kau menang Anugerah Pelakon Terbaik . "terbaik" tu weyh . Kau tana ? 

Kau dah janji ta na buad , tapi kau buad jugak kan ? Mane janji kau Iylia ? Tahu cakap je kan ? Aku tahu kau ade hati ngan orang lain , tapi perlu ke na buad mcm nie ? yang menyakitkan hati aku ? Sebab aku budak hingusan , kau bole buad ape pon kan ?  kfine. Selama nie aku senyap sebab na pertahankan ,  aku da ta larat lah na clash clash nie dan aku mmg syg kau gile --' aku bole terime kau ta suke aku :) tapi bile bile kau na pompan laen , kau bole mintak clash ngan aku . Aku terime , sebab aku na tengok kau gembira :) So, aku bole tumpang gembira #gembirakepalehotakkau . kfine -.-' 

Okeylah :) buat entry nie membuatkan hujan di pipi :') baek tido . ok ? tata . I LOVE U

p/s : tolong jgn cite kat sapesape tau #sahlahorangbolebace,bengong