" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Muhammad Iylia bt Hashim





Pembaris yg memalukan}
Tuesday 16 August 2011 | 22:13 | 0Comment

Assalamualaikum 
Yeah :) tinggal lagi 2 minggu na raye :) da beli baju ? kasut ? tudung ?make up baru ? mesti da kan ?okey , dyla baru beli baju ngan tudung :) kasut belom sbb tade saiz --' ade tu ade , tp kaki dyla lebar depan . So, agak susah lah na cari kasut nie , haha . Tahun nie ade 2 pasang baju kurung , satu warne biru ngan oren . ta saba na raye nie . setiap ari try baju raye xD OKEY . tutup cite nie .

Okey , pasal tajuk kat atas ? Waaaa , serious aku malu weyh . ta thu mcm mane na berdepan da ngan diorang . HAIP . #citelahcepatt . Cam nie ye anak-anak . Aku masuk kelas letak beg , then pegy lah ambik buku . balik balik . aku tngok pembaris kat ats meja aku #sowhat? Haip, kat pembaris tu ade name I tuhh --' aku tulis name dea penoh penoh  .Takkan aku tertinggal kot weyhh . da la budak 4sc2 kawan ngan dea --' serious malu lahhhhhh . sampai aku menangis + gelak  dlm mase yg same #orggilejeabolehbuad . hati aku mmg ta sedap mase tuh , hilang mood aku . aku teros patahkan , pastu buang pembaris tuhh . Serious mcm na pecah hati aku . aku ta na naik kelas awal dahh --' #kabotgilekau . kfine --' kbye :)