" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Muhammad Iylia bt Hashim





Bestie Forever}
Saturday, 24 September 2011 | 08:52 | 0Comment

Assalamualaikum 

Memang ramai yg cakap bahawa kawan sejati adalah kawan yg sanggup menemani kite semasa kite susah atau senang . Memang cukup susah untuk cari kawan sejati . Maklumlah , sekarangkan trend kawan makan kawan #macamsomalia   Jadi , kawan memang penting dlm hidup kite . Setiap org mesti lah ade kawan baik kan ? Begitu jugak dengan kite :) 



Nurul Ain Mohamed Azlan . Kecil tapi menawan , Hitam - hitam manis tapi menarik :) Dia comel sebernanye . Seorang yg sngt peramah , mcm joyah sikit . hikhik (Y) Selalu teman aku pegi mana-mana. Mana ada dia ada aku :) macam belangkas tau . Bila aku takde mood , dea yg selalu naikkan semangat aku . Kalau aku tngh marah , dea yg selalu pujok aku #sweet kan ? Aku bangga dapat dia , dapat kawan mcm dia  :) Yg aku paling bangga ngan dia , sebab dia sanggup tunggu seseorang tu selama 10 bulan , 10 BULAN WEYH . Kau sanggup tunggu jangka masa mcm tuh ? Kau sanggup menghabiskan air mata untuk seseorang ? Takde kan ? Aku memang tabik dia tau . Dia hampir putus asa , tapi dengan kesemangat dia yg tinggi , Dia bangkit semula walaupon "mamat" tuh kejap layan kejap tak layan dia . Mesti korang rasa mcm dia ni terhegeh-hegehkan "mamat" tu ? Korang salah , dia bukan terhegeh-hegeh , tapi dia berusaha nak capai apa yg dia nak :) Benda tuh tak salah pon malah benda tuh yg patut kite bangga :) Betapa setianye dia :) Memang untunglah sapa yg dapat dia ni tau . I love You Friend  :) I Need You Friend :)  Thanks for Everything . Thanks Ain for the Entry . Kite hargainya . kihkih :) . 


#Jadi , jadilah kawan yg boleh dipercayai :) Itu adalah senjata KAWAN SEJATI .