" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Muhammad Iylia bt Hashim





Malas dah.}
Tuesday, 10 January 2012 | 05:21 | 0Comment


Assalamualaikum
Hai korang #malasmalasmalas. Dah seminggu kite sekolah kan? Dan kite pun berasa malas nak sekolah kan? Tulah kan? Kerja sekolah banyak gila kan? Beg berat nak mampos kan? Dan sekarang pun tak thu lah nape kite kan kan kan kan ni kan ? Dyla dah mengarut kan? Okey , kite nak berhenti kan kan ni kan? 

Macam mana korang sekolah seminggu sekolah ni? Ohhsseemm ke? Maasseemm ke? Macam hapee je dyla rase --'  Hari Jumaat kita ade MERENTAS DESA WEYHH ! Kau ade? Yelahh , kau ade. Pastu , ade ape tah untuk rumah sukan. Dan akan datang ade lagi.

Ehh ehh, kita apply nak jadi PRS. Okey, lawak kan? gelaklah gelaklah. Kite nak sijil je pun. Haha, tahun ni takde jawatan pape pun. So, kite decide lah nak apply PRS. Harap dapat :) Aminn 

Okey , kita nak tido. byeee