" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Muhammad Iylia bt Hashim





22 days moreeeee :)}
Sunday 4 November 2012 | 09:09 | 0Comment


 Assalamualaikum

Rasa nak pecah kepala dahhhhhh :( Besuk nak espiyemmmmmm kan HAHAHA. No lahh, act sebab cuaca yang tak menentu, kejap panehh kejap sejuk. Hati pun tak menentu, cewahhhahahaha. wa nervouss ahh sikit sebab akak-akak abang-abang wa nak espiyemmm kann. pmr haritu wa tak nervous macam ni pungg ?

Cuba kira berapa hari bulan lepas 22 hari dari hari ni? cepatlah cepatlah. 27 Novemberrr. Harituu Iylia habis espiyemmm. Yeah yeah yeah yeah :) Boleh texting texting calling calling balik. Ahhh selama setahun menahan rasa nak pegang handphone pagi petang maghrib malam tengah malam :D Betapa rindunye nak call dia tengah tengah malam dan membuatkan dia rasa malas nak layan aku sebab mengantuk :/ Dan dan dan rindu nak gaduh then merajuk "org nak clash :( hermmm"  pastu beratur text masuk memujuk. Heee. Hermm awak, saya dah tak tahan nak tanggung tanpa awak :( Awak kata jangan layan sesiapa kalau saya sayang awak kan? Saya berusaha tapi mamat tu asyik push push saya :/ Saya tak nak awak tahu lagi takut awak marahhhhhhhh macam singa haritu. Jadi saya akan cuba ! FIGHTINGGGGG !

27 November , 2 Years Anniversary :) Yeaaaaahhhhhhhhhhhhhh! Wohoooo! Tapi haritu mesti tak boleh nak happy lebih-lebih sebab Iylia still ada last paper :/ Ahh takpe, lepastu boleh happy happy. Last year tak dapat nak "rai' sebab tengah gaduh besar atau dikenali sebagai "clash". Rasa maleh nak ingat pasal tu. Lepas Iylia dah habis espiyemm aku nak habiskan duit dia. HUAHAHAHAHAHA. Ah takdelah, cuma nak keluar cari barang kahwin. Ehhhhhh :) Hihihihi. Awakkkk, rinduuuuuuu nak dengar awak marah :( Nanti awak marah saya ehh.