" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Muhammad Iylia bt Hashim





Saya yang bermasalah :(}
Friday 30 November 2012 | 08:35 | 0Comment


Assalamualaikum :)

Hmm, sejak balik dari KL asyik teringat arwah baba :/ Dah 2 tahun tak turun Singapura. Dulu kalau balik mesti pergi bilik baba main bersama, kalau sekarang mesti sunyi :'( Sometimes, bila baring ada terdengar lagu baba nyanyi " Beca pusing Singapura". Adalah macam tu sikit :/ Rinduunya. Melepaskan rindu  dengan sedekah Al-Fatihah :) Aminn.

me: bila awak nak guna phone?
H: Entahlah. Saya dah terbiasa tak guna phone.
me: Saya pun dah terbiasa tak on fb.
H: Kalau macam tu tak payahlah guna. Saya tak kesahlah.

Hmm :/ Aku bodoh bodoh bodoh bodoh ! Kenapalah aku desak dia. Kan dah kena. Tapi, kenapa susah sangat awak nak pakai phone?  Saya tahulah awak ada laptop, bolehlah online 24/7 :( Saya tak boleh. Kadangkadang bila saya rindu awak, saya dah tak boleh nak buat apa. Mungkin awak boleh. Atau, mungkin betul kata ****** , awak ada sebab tersendiri. Saya buat macam ni pun ada sebab tersendiri :(  Hmm, takpelah saya ikut awak. 

Buat sementara dila deactive fb, ini tak bermaksud kami berpisah. Cuma tak hmm taklahh. Entahlah. Mungkin dengan deactive ni boleh latih buat addmath? mungkin..... dengan hati yang bercelaru? Errrr ! Insyaallah tak lama lagi okay la tu :) 

Lagi sebulan je nak dapat result exam :/ Entahlah ape resultnya, tapi harap harap result yang cemerlang. Amin :)